• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Робота в проєктах
2022-2023 навчальний рік

Реалізація освітнього проекту НУШ в Кушугумській гімназії "Інтелект"

2021-2022 навчальний рік

"Інтелект України" (презентація Балики К.Ю.)/Files/images/Балика К Ю - Інтелект.jpg

/Files/images/Добренька О Я- Світ чекає крилатих.jpg"Світ чекає крилатих" (презентація Добренької О.Я.)

Ініціатива «Рlay mate»
У рамках проєкту «Ініціатива «Рlay mate» у початковій школі» наша гімназія розпочала обмін досвідом з Таїровським закладом загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Одеської області Овідіопольського району смт Таїрове.

Етапи реалізації проєкту : завантажити через посилання.

/Files/images/GIZ_тренінговий_Нагула.jpgОзнайомитись з проєктом детальніше...

Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії"

Всеукраїнський конкурс-квест «Реформа – шлях до школи моєї мрії» присвячений проблемі реформування загальної середньої освіти тривав з 25 вересня 2019 року до березня 2020 року. Команда учнівського самоврядування "Лідери" Кушугумської гімназії "Інтелект" увійшла в десятку найкращих.

Наскрізна форма участі у заході – командна проєктна робота.

Під час першого етапу конкурсу-квесту 11 жовтня 2019 року представники Інституту соціальної та політичної психології НАПН України (м. Київ) відвідали "Інтелект" та провели для вчителів, учнів і батьків семінар-тренінг "Досягнення партнерства в освіті шляхом участі". Наступні півроку команда учнівського самоврядування "Лідери" онлайн брала участь у конкурсі-квесті, виконуючи різноманітні завдання, проєкти, дослідження. Усього команда разом з учителем-наставником Нагулою Л.І. успішно виконали завдання семи модулів. Проєкт привертає увагу громадськості до освітніх інновацій шляхом запровадження соціально-психологічної технології, формує свідому позицію педагогічної спільноти, учнів, батьків і широкої громадськості щодо значення та необхідності реформування загальної середньої освіти.

Компетентнісне навчання, профілізація старшої школи, Нова українська школа, партнерський підхід до взаємодії учасників освітнього процесу, дистанційне навчання – ці та інші актуальні теми сучасної освіти стали предметом роздумів команд-учасниць.

Під час реалізації проєкту учасники не лише виконували практичні завдання, а й мали змогу обмінятись думками з «колегами» з усієї України. Так, діти і педагоги-наставники взяли участь у Загальноукраїнському круглому столі «РЕФОРМА- ШЛЯХ ДО ШКОЛИ МОЄЇ МРІЇ», який відбувся 20 листопада в онлайн форматі.

У квітні 2020 року відбулась підсумкова Всеукраїнська конференція в онлайн форматі, під час якої організатори та учасники підбили підсумки дворічної роботи, поділились здобутками і дізнались фінальні результати конкурсу. «Лідери» посіли 3 місце!

Завдання по модулю Команда "Лідери" /Files/images/квсет Реформа.jpg

Проєкт
Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій (2016-2020).

З 2016 по 2020 рік школа брала участь у Всеукраїнському експерименті «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій», який проводився Національною академією педагогічних наук України спільно з Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України.Мета експерименту – упровадження системи роботи, орієнтованої на формування позитивного ставлення педагогічних працівників, учнівської молоді, батьків та широкої громадськості до переходу загальноосвітніх навчальних закладів на 12-річний термін навчання, профілізацію старшої школи, розширення практики державно-громадського управління освітою.
Докладніше про участь
Презентація проєкту

/Files/images/Формування позитивної1.jpg

/Files/images/семінра-тренінг Парнерство.jpg

Участь початкової школи в проєктах

Підсумки реалізації пілотного проєкту всеукраїнського рівня з теми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти»

4-а клас, вчитель Дубів М.А. 4-в клас, вчитель Золотарь А.А.

"Інтелект України" - 1б, 2а, 4б класи
Сутність проєкту:
•Набуття дитиною необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, гнучкого мислення, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці

•Розвиток пізнавальних процесів: сприйняття, пам’яті, мислення, уяви й уваги

•Розвиток якостей особистості школяра – цілеспрямованості, працелюбності, організованості, охайності, наполегливості, волі тощо.

Презентація "Інтелект України"

Освітня програма "Інтелект України"

Підсумки роботи 1-Б класу (вч. Косова М.О.)

Підсумки роботи 2-А класу (вч. Жмихова А.С.)

Підсумки роботи 4-Б класу (вч. Драчова О.А.)


"Світ чекає крилатих" - 1а, 2б, 3б класи
Сутність проєкту:
Програма роботи в проєкті закладає основи для побудови освітнього процесу як системи на засадах гуманної педагогіки, із особистісною орієнтацією навчання, а відповідно й інтегрованим підходом до структурування його змісту, діяльнісним – до організації та компетентнісним – до визначення освітніх результатів.
Презентація "Інтегрована освітня система для початкової школи"

ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ «На крилах успіху»

Підсумки роботи 1-А класу (вч. Костів С.М.)

Підсумки роботи 2-Б класу (вч. Мурашова В.Л.)

Підсумки роботи 3-Б класу( вч. Добренька О.Я.)

Дослідження "Діяльнісний підхід у початковій школі" - 1а,б,в,г класи
Дослідницько-експериментальна робота всеукраїнського рівн за темою "Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Нового Державного стандарту початкової загальної освіти" - 4 а,в класи.

Хмарозорієнтовані технології – сьогодення сучасної школи

З 2010 року у Кушугумському НВК «Інтелект» створено експериментальний клас за програмою «1 учень – 1 комп’ютер». Сьогодні ці діти завершують 4 клас, тож постає питання про методичне і організаційне забезпечення продовження педагогічного експерименту. 19 травня на базі Кушугумського НВК «Інтелект» відбувся обласний семінар-нарада з питання організації у закладі освіти умов для навчання учнів з використанням власних дивайсів та напрацювання методичних аспектів і контенту для створення хмарно зорієнтованого середовища під час вивчення української мови у 5 класі у 2015-2016 навчальному році. Участь у роботі семінару взяли начальник відділу загальної середньої та дошкільної освіти Департаменту освіти і науки Запорізької держадміністрації Хіврич В.В., кандидат філологічних наук, доцент ЗОІППО Корицька Г.Р,начальник відділу освіти, молоді та спорту Запорізького району Рогач Т. І., завідуюча МК відділу освіти Холод М.В.,методист відділу освіти Лапенкова Н.І., вчителі навчальних закладів Запорізької області (міста Мелітополь, Енергодар, представники закладів освіти Куйбишевського, Приазовського, Пологівського районів), вчителі української мови та літератури навчальних закладів міста Запоріжжя, вчителі Балабинського НВК «Престиж».

Куратори проекту Хіврич В.В.,Корицька Г.Р. під час своїх виступів зосередили увагу на необхідності продовження експерименту, особливостях методичної допомоги вчителям, які вже працюють за проектом, або планують долучитися до нього. За висловом учасниці семінару Ірини Подлєсної, хмарні технології стали не мрією, а сьогоденням, тому настільки важливо, щоб сучасний вчитель вмів використовувати усі здобутки педагогічної інноватики, зацікавлював дітей новими, нестандартними формами і видами роботи. Не менш важливу увагу приділили учасники семінару питанню розробки змістово якісного хмарно зорієнтованого контенту.

Директор НВК Апостолова Т.О. познайомила із технологією впровадження моделі навчання «1 учень – 1 комп’ютер», заступник директора з НВР Колесник Т.А. презентувала позитивні результати впровадження цього проекту.Учитель початкових класів А.С. Жмихова та вчитель англійської мови В.Г. Хвостенко провели для вчителів-учасників семінару майстер-класи, під час яких на практиці показали своє бачення застосування на уроці хмарно зорієнтованих технологій, використання учнями персональних дивайсів. Самі учні і їхні батьки також взяли участь в обговоренні і підкреслили позитивні результати запровадження експерименту не лише у засвоєнні навчального матеріалу, але й у плані виховання, комунікації на рівні дитина-вчитель-батьки.Учасники семінару відзначили високий рівень навчальних досягнень четвертокласників.

Упровадження хмарних технологій є новим напрямом у сфері комп’ютерних технологій та педагогічної інноватики, що має ряд переваг, зокрема, хмарні технології створюють можливість для безперервного навчання із підтримкою мобільних технологій та сервісів соціальних мереж і роблять сам процес навчання інтерактивним. Результати навчання учнів експериментального класу підтверджують ефективність їхнього застосування, тому з упевненістю можемо сказати, що продовження експерименту є доцільним. А отже у 5 класі вчителі будуть навчати учнів з використанням власних дивайсів та напрацювань методичних аспектів і контенту хмаро орієнтованого середовища.

/Files/images/IMG_3447.JPGВідкритий урок учителя початкових класів Жмихової Анастасії Сергіївни на базі експерементального класу "1 учень-1 комп'ютер" 3-а класу/Files/images/IMG_3446.JPG

Сучасна українська освіта зробила крок далеко вперед і активно інтегрується у світовий освітній простір. Інтеграція в світове співтовариство і процес побудови відкритого суспільства ставлять перед нами все нові цілі, одна з яких - виховання людини як представника світового інформаційного співтовариства, який усвідомлює свою роль і відповідальність у глобальних загальнолюдських процесах. Учні які навчаються в Кушугумському НВК «Інтелект» активно вивчають комп'ютерний світ. З 2011-2012 н.р. – учні 1-а класу та вчитель Жмихова А.С. стали учасниками проекту «1 учень – 1 комп’ютер». У класі навчається 20 учнів. Кожний учень має власний портативний комп’ютер - нетбук, який підключений до класної локальної мережі та Інтернету, з вільним доступом до освітніх ресурсів.
Головна мета уроків з використанням нетбуків - формування навчальної діяльності шляхом використання отриманих на традиційних уроках знань, умінь і навичок безпосередньо в інформаційно-комп‘ютерному середовищі.
В такому середовищі в дітей формуються якості і вміння необхідні сучасній людині ХХІ століття, такі, як:
медіаграмотність,
уміння працювати з інформацією,
критично її оцінювати,
здатність до рішення творчих завдань,
уміння мислити глобально,
готовність працювати в команді,
громадянська свідомість.
навички комп¢ютерної культури, користування комп‘ютером як складової загальнолюдських цінностей.
/Files/images/getImage2.jpg1-а клас на уроці математики
/Files/images/Презентация1.jpg

Результати першого року реалізації експериментальної програми «1 учень – 1 комп’ютер»

Ми живемо в такому світі, в якому інформаційний потік постійно зростає, а час наче ущільнюється. Сучасні діти дуже швидко розвиваються, легко опановуючи цифровими технологіями. Нічого дивного, адже майбутні першокласники – діти, які народились у цифровому світі ХХІ століття – тому з пелюшок знайомі з мобільними телефонами, ноутбуками, МР-3 плеєрами тощо. Зрозуміло, що і засоби навчання сучасних дітей мають відповідати вимогам сьогодення. На допомогу підручнику й зошиту, ручці та олівцям має прийти сучасний цифровий засіб навчання - такий як, наприклад, шкільний нетбук. Але для якісних змін в освіті розробити та запропонувати лише навчальний технічний пристрій замало. Важливо знати чим його наповнити, які завдання ставити, чому та для чого навчати дітей.
Підводячи підсумки експериментальної работи в кінці 1 класу, ми отримали такі результати:
1. Діти вільно використовують інформаційні технології на уроці, уміють із потоку інформації виділити для себе найважливіше.
2. За допомогою нетбуків у дітей формуються якості і вміння необхідні сучасній людині ХХІ століття, такі, як:· медіаграмотність,· уміння працювати з інформацією,· критично її оцінювати,· здатність до рішення творчих завдань,· уміння мислити глобально,· готовність працювати в команді,· громадянська свідомість, · навички комп¢ютерної культури, користування комп‘ютером як складової загальнолюдських цінностей.
Важливим результатом експерименту є проведення в 2011 – 2012 н.р. перевірних робіт, які показали, що результати успішності помітно покращилися. Нетбуки учні використовують в школі на будь-яких уроках з різних предметів : математики, читання, мов, курсу «Я і Україна», образотворчого мистецтва, музики, основ здоров`я тощо, а також в позаурочний час.При цьому, організація таких занять не потребуэ кардинальної перебудови навчального процесу, а його зміст базується на використанні дидактичних матеріалів Типових навчальних програм.
Робота з комп’ютерами організовується в умовах здоров`язберігаючої педагогіки. Час роботи дітей безпосередньо на нетбуках визначено відповідно до санітарно-гігієнічних норм для дітей молодшого шкільного віку . Моніторинг результатів гостроти зору та постави, антропометричних вимірювань показали, що здоров’я дітей не стало гіршим.В ході психологічного супроводження експерименту було здійснено відстеження динаміки розвитку особистості кожної дитини та вивчалися загальні тенденції та закономірності розвитку пізнавальних психічних процесів. Результати обстеження показують, що зорова пам'ять, стійкість уваги, логічне мислення у кінці навчального року стало кращим у порівнянні з результатами обстеження, яке було зроблене у вересні 2011року.
/Files/images/getImage3.jpeg
За допомогою організації навчальної взаємодії вчителя зі всіма учнями класу вчитель може відправляти необхідні для навчання матеріали на нетбуки учням, стежити за виконанням наданих завдань, допомагати їм, об’єднувати у групи, перевіряти знання тощо. Створюючи інтерактивні системи закріплення та самоперевірки знань учнем і взаємообміну знаннями групами учнів, учитель отримує можливість захопити школярів новим цікавим для дітей процесом навчання, де знання навколо дитини всюди, що найбільш повно відповідає реальності навколишнього світу. Це дозволяє ефективно організувати навчання, як в школі, так і вдома навіть у випадках хвороби учня чи карантину. Використання нетбуків в школі дозволяє перейти від навчання, що будується навколо інформації з вуст учителя, до навчання, що будується навколо індивідуальних здібностей учня через сприймання інформації звідусіль – з електронних ресурсів, інших дітей, дитячих матеріалів Інтернету, навколишнього середовища. А отже, ми прагнемо розвивати здібності кожної дитини, застосовуючи для цього найбільш ефективні традиційні та сучасні методи навчання і виховання, але ж для різних учнів вони різні і проект дозволяє знайти індивідуальний підхід до кожної дитини. Використання нетбуків у навчально-виховному процесі сприяє посиленню мотивації до навчання, дає можливість унаочнити ті процеси, які в реальному житті не можуть бути відтворені.
Створюються нові можливості співпраці учителя з батьками. Результати анкетування показують, що багато батьків допомагають учням у навчанні, беруть участь у шкільних освітніх проектах, використовують для цього персональні комп'ютери, активно співпрацюють з учителем. Одним із найважливіших, на наш погляд, переваг проекту є те, що діти стали сприймати техніку як інструмент для досягнення своїх цілей в навчанні. Отже, ми вважаємо, що застосування комп’ютера в початковій школі можливе і необхідне, воно сприяє підвищенню інтересу до навчання, його ефективності, розвиває дитину всебічно. Ми впевнені, що для досягнення успіху в умовах економії часу для здобуття знань, діти повинні навчитися добирати та аналізувати інформацію, синтезувати нові знання, будувати ефективну комунікацію з представниками різних культур. Навчальне середовище школи, в якій кожен учень та вчитель можуть викорис­товувати персональний мобільний комп'ютер, наповниться новими інноваційними моделями використання інформаційних та комунікаційних технологій, без яких не можна уявити світ високих технологій ХХІ століття і сучасних дітей – його маленьких творців. Ось чому, ми вважаємо, що робота за проектом «1+1» може бути успішною і може впроваджуватися в багатьох школах нашого району, області. Адже ми працюємо на загальну проблему – навчити дітей жити в складному світі, який динамічно змінюється, максимально використовувати свої знання та уміння, яким ми, вчителі, їх навчили.
Заступник директора з НВР Колесник Т.А.

В 2012-2013 навчальному році учні 2-а класу продовжили працювати за проектом "1 учень - 1 комп'ютер".

Враження від роботи вчителя початкових класівЖмихової А.С.

Робота з нетбуками мені, як учителю, надала більше можливостей доступно донести матеріал до дітей. Коли ми працюємо на персональних комп’ютерах, кожна дитина має можливість сприймати матеріал у вигляді пояснення від вчителя, наочно побачити, як вирішувати те чи інше завдання на нетбуках і самим виконувати його. Нетбук дає можливість кожній дитині переглянути кілька разів порядок виконання завдання і у власному темпі працювати над ним. Діти більш охоче працюють з нетбуками, ніж просто у зошитах чи з книгами. Адже вони мають змогу самі творити, бачити результат своєї роботи і працювати самостійно, незалежно від інших учнів.

Програма «1 учень – 1 комп'ютер»: досвід і результати Кушугумського НВК.

У листопаді 2012 року на базі нашої школи відбувся другий день міжрегіональний семінар із реалізації інноваційної програми «1 учень – 1 комп’ютер» у Запорізькій області. Учасниками були керівники й методисти навчальних закладів Запоріжжя, запорізької та Полтавської областей. Педагоги НВК окреслили переваги й труднощі, які викають у процесі застосування моделі «1 учень – 1 комп’ютер», ознайомили з формами роботи на уроках та позакласній роботі із застосуванням нетбуків.
Учасники семінару побували на двох уроках у 2-А класі, який працює за програмою «1 учень – 1 комп’ютер». Урок математики на тему «Закріплення додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка» провела вчитель початкових класів Жмихова А.С., заняття з курсу за вибором «Цікава інформатика» на тему «Поняття «виконавець» - учитель інформатики Апостолова А.О. Усі присутні відзначили високий рівень методичної підготовки цих учителів і те, що проведені уроки є сучасними, результативними, переконалися, що на уроках із використанням нетбуків учитель виступає як помічник та консультант, а не одне-єдине «джерело знань»./Files/images/download.do29.jpeg
Із упровадженням програми «1 учень – 1 комп’ютер» у початковій школі Запорізької області учасників семінару ознайомили в своїх доповідях кандидат педагогічних наук, завідувач науково-методичним центро інформатики та інформаційних технологій в освіті обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Л,А. Чернікова і завідувач сектором дошкільної та середньої освіти управління освіти і науки облдержадміністрації В.В. Хіврич. Проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету ім. Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України Н.В.Морзе під час телеконференції розповіла про реалії сьогодення та перспективи розвитку інформатизації початкової школи.
/Files/images/download.do32.jpeg
Нікого не залишив байдужим виступ директора НВК Т.О. Апостолової з презентацією того, як реалізується в НВК діяльнісне навчання в освітньому середовищі «1 учень – 1 комп’ютер». Заступник директора з навчально-виховної роботи Колесник Т.А. продемонстрували результати першого року роботи за програмою «1 учень – 1 комп’ютер». Учасники семінару переконалися, що робота за цим інноваційним проектом є успішною, і його можна впроваджувати в багатьох школах нашого району та області.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Колесник Т.А.

Етапи реалізації проєкту : завантажити через посилання.
Кiлькiсть переглядiв: 1798

Коментарi

  • nuhxsgjenly

    2017-08-04 19:30:13

    topqh14i7q buy viagra online legally - viagra online - [url=http://viagraonlinetop2017.com]online viagra[/url] - <a href="http://viagraonlinetop2017.com"> online pharmacy viagra</a> - buy viagra online cheap...

  • nycdwqjenly

    2017-08-04 19:30:05

    topjh46z7i buy viagra online legally - buy generic viagra online - [url=http://viagraonlinetop2017.com]order viagra online[/url] - <a href="http://viagraonlinetop2017.com"> cheap viagra online</a> - buy viagra online legally...

  • Иван

    2017-05-14 20:44:51

    А как оценивается школьной медсестрой влияние постоянного контакта детей с компьютером, и не высока ли вероятность ухудшения зрения в будущем? Компьютер дома и в школе- перебор мне кажется?...

  • SSfordiMl

    2017-05-14 01:17:40

    У них https://24bmwclub.ru/peugeot/partner/2-2013-2016/101880-3-9-10602-2013-2016shesternka-zvezdochki-tsepnogo-privoda.html Шестернка, звездочки цепного привода Пежо 2 2013-2016 Peugeot Partner 2 2013-2016 заказать Автозапчасти клуб. Красноярская компания клуб снабдит ваше авто авто всем чем требуется. Это широчайший ассортимент запасных частей, которые можно получить готовыми со склада, либо сделать заказ [url=porsche клуб]porsche клуб[/url] https://www.24bmwclub.ru/porsche.html и они будут очень быстро привезены...

  • SSfordiMl

    2017-03-17 15:27:01

    Автозапчасти клуб. Красноярская фирма клуб снабдит ваше авто авто всем чем требуется. Это огромный выбор запчастей, которые можно взять готовые со склада, или заказать [url=запчасти для пежо в Красноярске]запчасти для пежо в Красноярске[/url] https://www.24bmwclub.ru/peugeot.html и они будут немедленно поставлены. Также это широчайший ассортимент масел и охлаждающих жидкостей для всевозможных агрегатов и устройств автомобиля. И наконец, это линейка необходимых аксессуаров таких же как у интернет магазинов http://www...

  • AnnaCern

    2017-01-21 03:34:45

    http://allpiconline.com [url=http://cobhr.ru]cobhr[/url] rmoscow...

  • RichardLag

    2015-10-26 02:31:34

    Наш вебсайт создан исключительно для игроков всей планеты, у нас есть самая большая библиотека клиентских и браузерных игр ММО. [url=http://mmoguider.ru/stuff/moba/5]Игры жанра MOBA - Каталог онлайн игр[/url]. На нашем сайте имеются игры различных жанров - MMORPG игры, бродилки, MOBA игры, экшн, гонки онлайн, браузерные и клиентские игры, браузерные RPG, стратегии, стрелялки и другие. Мы располагаем немалым количеством обучающих видеороликов для каждой имеющейся у нас игры, у нас есть гайды для очень популярных и новых игр...

  • Анна

    2015-03-19 10:08:57

    Я учусь в 4-а Один ученик один компьютер , хорошая программа . Анастасия Сергеевна добрый учитель....

  • Александр

    2014-06-16 09:09:23

    Я думаю, что мы еще не так богаты для покупки в первый класс компьютера!!!!!! Ведь даже в США первоклашки не ходят с ними в школу!!!! Пусть государство или руководство школы ПОТУРБУЄТЬСЯ за покупку этих дорогих игрушек!!!......

  • Батьки

    2014-05-01 07:32:15

    Анастасія Сергіївна прекрасний педагог і дуже добра людина. Її поява завжди супроводжується чарівною посмішкою. Вона вміє все: і вдало пожартувати, і підбадьорити напередодні контрольної, і зрозуміло пояснити важку тему. Сама вона, розповсюджує світлу енергію, доброту, тепло. Коли ти не зрозумів якусь тему, вона обов’язково пояснить знову, хоч у неї не так багато вільного часу. Знаходячись поруч, відчуваєш від неї добро та взаєрозуміння! Ця людина ніколи сліпо не йде за програмою, часто робить для нас цікаві відступи...