Основною метою діяльності соціально-психологічної служби у школі є соціально-психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу з метою компетентнісного самовдосконалення вчителя і учня на гуманістично – інноваційних засадах, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.
Завдання соціально-психологічної служби: створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі; профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя; соціально-психологічний супровід дітей пільгових категорій; здійснення профілактично – просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків; сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку; забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення; психологічне забезпечення допрофільного та профільного навчання учнів; раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти; психологічний супровід випускників до та під час зовнішнього незалежного оцінювання; підвищення ефективності навчально-виховного процесу, застосовуючи на практиці новітні досягнення психологічної науки і соціальної педагогіки.
- Для учнів 1-2 класів перегляд мультфільму "Фіксики. Інтернет"
- Батьківський урок "Безпечний інтернет"
- Відео-урок на тему "Інтернет - користь чи прихована небезпека?"
- Для учнів 6-7 класів Гра "Безпечна подорож до країни Інтернет"
- Для 8-9 класів було проведено інформаційну бесіду на тему "Неприємності в мережі Інтернет"
- Разом з унями 11 класу проведена година спілкування для учнями 5 класу на тему "Інтернет - користь чи прихована небезпека
Під час Тижня протидії булінгу практичним психологом було проведено:
- Години психолога «Булінг у школі».
- Анкетування щодо обізнаності учнями 6-10 класів проблеми булінгу.
- Бесіди «Булінг. Не роби вигляд що не бачиш».
- Перегляд відеороліків за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича:
– «Як Нік Вуйчич боровся з булінгом у своєму житті»;
– «З яких слів потрібно почати діалог під час булінгу в школі».Обговорення відео роликів (6-10 класи).
- Практичне заняття для учнів 9-х класів: «Професійний вибір «Класифікація професій»
- Міні-тренінг з розвитку комунікативних компетентностей» (заняття для учнів 6-7 Година психолога «У світі професій» (1-4кл., 9-11 класів).
-
Перегляд кінофільмів про робочі професії: сюсар, токар, фрезерувальник, робітник залізничного транспорту,фермер,тваринник) (5-8 кл)
- Години психолога «Булінг у школі».
- Анкетування щодо обізнаності учнями 6-10 класів проблеми булінгу.
- Бесіди «Булінг. Не роби вигляд що не бачиш».
- Перегляд відеороліків за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича:
– «Як Нік Вуйчич боровся з булінгом у своєму житті»;
– «З яких слів потрібно почати діалог під час булінгу в школі».Обговорення відео роликів (6-10 класи).
Соціальна категорія | Загальна кількість |
Здобувачі освіти, які перебувають на обліку служби у справах дітей, як діти, які перебувають в складних життєвих обставинах | 2 |
Діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування | 25 |
Здобувачі освіти з багатодітних сімей | 136 |
Здобувачі освіти з малозабезпечених сімей | 5 |
Здобувачі освіти , батьки яких загинули під час виконання службових обов’язків | - |
Здобувачі освіти, батьки яких були або є учасниками АТО (ООС | 19 |
Здобувачі освіти, батьки яких загинули під час проведення АТО (ООС) | - |
Здобувачі освіти з особливими освітніми потребами | 27 |
Здобувачі освіти з інвалідністю | 16 |
Здобувачі освіти з сімей внутрішньо переміщених осіб (ВПО) | 3 |
Здобувачі освіти, які перебувають на обліку ювенальної превенції | 1 |
Всього 232 |
Заняття з учнями в ресурсній кімнаті