• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Поради батькам

Постанова від 24 березня 2021р. №305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку

Психологічні поради батькам під час дистанційного навчання

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо застосування окремих положень нового Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

/Files/images/Стенд для батьків.jpg

/Files/images/Стенд для батьків3.jpg

Поради батькам майбутніх першокласників

Поради батькам
Як допомогти дітям підготуватися до іспитів

1. Не переймайтеся про кількість балів, які дитина отримає на іспиті, і не критикуйте дитину після іспиту. Переконуйте дитину думка, що кількість балів не є досконалим вимірюванням його можливостей.
2. Не підвищуйте тривожність дитини напередодні іспитів - це може негативно позначитися на результаті тестування. Дитині завжди передається хвилювання батьків, і якщо дорослі у відповідальний момент можуть впоратися зі своїми емоціями, то дитина в силу вікових особливостей може емоційно "зірватися".
3. Подбадривайте дітей, хваліть їх за те, що вони роблять добре.
4. Підвищуйте їхню впевненість у собі, тому що чим більше дитина боїться невдачі, тим більше ймовірності допущення помилок.
5. Спостерігайте за самопочуттям дитини, ніхто, крім Вас, не зможе вчасно помітити і запобігти погіршенню стану дитини, пов'язане з перевтомою.
6. Контролюйте режим підготовки дитини, не допускайте перевантажень, поясніть йому, що він обов'язково повинен чергувати заняття з відпочинком.
7. Забезпечте вдома зручне місце для занять, прослідкуйте, щоб ніхто з домашніх не заважав.
8. Зверніть увагу на харчування дитини: під час інтенсивного розумового напруження йому необхідна поживна і різноманітна їжа і збалансований комплекс вітамінів. Такі продукти, як риба, сир, горіхи, курага і т.д. стимулюють роботу головного мозку.
9. Допоможіть дітям розподілити теми підготовки по днях.
10. Ознайомте дитину з методикою підготовки до іспитів. Не має сенсу зазубрювати весь фактичний матеріал, досить переглянути ключові моменти і вловити сенс і логіку матеріалу. Дуже корисно робити короткі схематичні виписки і таблиці, впорядковуючи досліджуваний матеріал за планом. Якщо він не вміє, покажіть йому, як це робиться на практиці. Основні формули і визначення можна виписати на листочках і повісити над письмовим столом, над ліжком, в їдальні і т.д.
11. Підготуйте різні варіанти тестових завдань з предмету (зараз існує безліч різних збірників тестових завдань). Велике значення має тренаж дитини саме з тестування, адже ця форма відрізняється від звичних йому письмових та усних іспитів.
12. Заздалегідь під час тренування за тестовими завданнями привчайте дитину орієнтуватися в часі і вміти його розподіляти. Тоді у дитини буде навичка уміння концентруватися впродовж усього тестування, що додасть йому спокій і зніме зайву тривожність. Якщо дитина не носить годинник, обов'язково дайте йому годинник на іспит.
13. Напередодні іспиту забезпечте дитині повноцінний відпочинок, він повинен відпочити і як слід виспатися.
14. Порадьте дітям під час іспиту звернути увагу на наступне: - пробігти очима весь тест, щоб побачити, якого типу завдання в ньому містяться, це допоможе налаштуватися на роботу;- уважно прочитати питання до кінця і зрозуміти його зміст (характерна помилка під час тестування - НЕ дочитавши до кінця, за першими словами вже припускають відповідь і квапляться його вписати);- якщо не знаєш відповіді на запитання чи не впевнений, пропусти його і відзнач, щоб потім до нього повернутися;- якщо не зміг протягом відведеного часу відповісти на питання, чи є сенс покластися на свою інтуїцію і вказати найбільш ймовірний варіант.пам'ятайте: найголовніше - це знизити напругу і тривожність дитини і забезпечити відповідні умови для занять.

8 речей, які не слід казати дітям

1. "Коли я був у твоєму віці...".
Дитина чує: "Твої проблеми не важливі, мені було важче".

2. "Ти просто не розумієш!".

Дитина чує: "Ти не спроможний зрозуміти, і немає сенсу намагатися пояснювати це тобі".

3. "Ти думаєш, що тільки в тебе якісь проблеми".

Дитина чує: "У тебе немає справжніх проблем".

4. "У мене немає часу, щоб вислухати тебе...".

Дитина чує: "Я надто зайнятий, щоб піклуватися про твій світ".

5. "Роби те, що я кажу, а не те, що я роблю...".

Дитина чує: "Роби правильно, а я не зобов'язаний так чинити, адже я вже дорослий".

6. "Тому, що я наказав тобі!".

Дитина чує: "Я не хочу чути твоїх спроб домовитися зі мною".

7. "Та чому ж ти не можеш бути схожим на...?".

Дитина чує: "Мені прикро, що ти не хтось інший".

8. "Одного разу ти повернешся до цього дня...".

Дитина чує: "Забудь про сьогодні й зосередься на завтрашньому дні".

ТОП-5 особливостей перехідного віку

Як правильно розпізнати і пережити разом з дитиною період перетворення його з дитини в дорослого хлопця чи дівчину.

Ми навіть уявити собі не можемо, скільки спільного у нас і наших дітей, у нас і наших батьків. Проблеми поколінь не змінюються ось уже кілька століть. Для покоління батьків покоління дітей завжди будуть занадто норовливим, бунтарським і легковажним. Покоління бабусь ще не один десяток років буде зітхати «ось в наш час все було по-іншому, в наш час такого жаху і розбою не було». Такий же вічної залишилася проблема перехідного віку. Що ж це такий за вік і як його пережити дітям і батькам?

факт №1
Перехідний вік - це сплеск гормонів, емоцій і почуттів. Підліток з одного боку ще дитина, але з іншого боку він вже доросла людина. Його життя змінюється швидше пір року. Він губиться і не може визначити, в яких ситуаціях він повинен вести себе як дитина, а в яких - як дорослий.
факт №2
У цей непростий період людині як ніколи потрібна підтримка і любов близьких людей. Підлітки часто неврівноважені, їх життєві цінності і принципи змінюються з кожним днем. Людина відчуває комплекси, боїться бути не таким як усі і в той же час хоче виділятися з натовпу. Іноді щоб стати кращим або виправдати надії товаришів, підліток робить багато помилок.
факт №3
Для підлітка слова «ні» і «не можна» - це червоний прапор. У віці 14-17 років людині здається, що весь світ біля його ніг. Протилежна позиція - весь світ налаштований проти нього одного. Такий спектр емоцій і страхів виливається в дивне і ексцентричну поведінку. У цей період найкращі ліки дня тінейджера - це цікаве хобі і хороша компанія друзів. Не секрет, що всі шкідливі звички підліток вперше пробує «з рук» так званих друзів. Якщо дитина вже потрапив в нехорошу компанію, то його треба якомога більше витягувати з цього кола і заповнювати його вільний час більш безпечними і цікавими захопленнями.
факт №4
Саме у віці 12-15 років з'являється усвідомлений інтерес до протилежної статі. Через невідповідність ідеалу або невзаимной любові, багато молодих людей і дівчат страждають від комплексів і невпевненості в собі. Тінейдждери дуже болісно і гостро сприймають критику на свою адресу, і щонайменше зауваження може надовго вибити їх з колії.
факт №5
Дитячий бунт. Ваша дитина вимагає свободи, він намагається вийти з-під вашого крила і пуститися у вільне плавання. Уважно ставтеся до всіх доводів і побажанням вашого peбенка. Розмовляйте з ним на рівних. Раз він претендує на роль дорослого, нехай навчиться відповідати за свої вчинки і зрозуміє, що у кожного є не тільки права, але й обов'язки.
Найважливіше для батьків в цей - період - це не вирішувати за дитину все його проблеми і не створювати йому «золоту клітку», а постаратися сформувати у підлітка правильні погляди і цінності. Людина, навіть в 15 років повинен навчитися самостійно приймати рішення і нести за них відповідальність. Через кілька років, ваша дитина обов'язково скаже вам спасибі!

13 ознак отруйних батьків

Психологічна служба НВК "Інтелект"

Психологічна служба працює за напрямками, що включають: роботу з учнями, їх батьками, педагогічними працівниками. Мета даноїдіяльності – створеннясприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпекиучнів.

Для реалізаціїцієї мети використовуються різні видиробіт:

1) Консультативна, яка полягає у професійному вирішенні тих проблем, з якими приходять до психолога та соціального педагога.

2) Психодіагностична включає організацію комплексного соціально-психологічного дослідження, яке потребує ґрунтовного аналізу та інтерпретації отриманих результатів. На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.

3) Психокорекційна робота направлена на розвиток здібностей, формування особистості учня, подолання негативних явищ у навчальному закладі, в сім’ї, соціальному оточенні.

4) Профілактична робота направлена на попередження, запобігання правопорушенням, насиллю серед неповнолітніх, навчання конструктивного розв’язання конфліктів, орієнтацію на здоровий спосіб життя, психологічну просвіту батьків.

У цьому напрямку проводяться різні заходи, ми співпрацюємо з центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, службами у справах дітей, центром зайнятості, закладами охорони здоров’я тощо.

Психологічна служба НВК:

· Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.

· Визначає психологічну готовність дітей до навчання у школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).

· Вивчення процессу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя.

· Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).

· Допомога в професійномусамовизначенні старшокласників.

· Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослогожиття»).

· Виявлення дітей девіантної поведінки (діти, що маютьтруднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).

· Психологічний супровід інклюзивного навчання.

· Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.

· Розробка программ педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.

· Профілактика правопорушень.

· Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.

· Попередження суїцидної поведінки.

· Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.

· Врегулювання конфліктних ситуацій.

· Робота з обдарованими дітьми.

· Робота з дітьми різних категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС…)

оригінал заяви( за встановленим зразком)

Кiлькiсть переглядiв: 1008

Коментарi