• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

Медіатека на допомогу дистанційному навчанню

Українська література 7 клас

08-10.04.2020 ТЕМА: Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти людина?»

Літературний диктант

1.Скільки років прожив поет?

2.Який фах отримав В.Симоненко після закінчення Київського університету?

3.Як О.Гончар назвав поета?

4. Жанр поезії «Лебеді материнства»

5. Символічні образи вірша «Лебеді материнства».

6. Основна думка вірша «Лебеді материнства»

7.Ліричний образ вірша «Лебеді материнства»

8. Якого кольору лебеді у поезії?

9.Що символізують лебеді?

10. У житті, на думку В. Симоненка, кожна людина не можу вибирати…

Визначення ідеї, теми та основної думки вірша Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти людина?»

Тема
Ідея
Основна думка:
Композиція
Проблематика твору · ·

Практична робота

Завдання. Дослідіть художні особливості вірша. Заповніть таблицю.

Художні особливості поезії «Ти знаєш, що ти − людина…»

Художні засоби Цитати
Повтори:
Риторичні запитання:
Риторичний оклик:
Епітети:

Ваші відповіді надсилайте на пошту irakushugum@gmail.com

ДЯКУЮ!!!

15-17.04.2020 ТЕМА: Олег Ольжич. Життєвий шлях

1) Переглянути фільм "Вогонь самопосвяти" про життя Олега Ольжича

http://youtube.com/watch?v=4TaDyLrr8Oc

2) Прочитати поезії О. Ольжича «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш».

3) Написати лист поету із запитаннями про його життя, сторінки якого вас зацікавили найбільше (лист надіслати на пошту irakushugum@gmail.com)

21-24.04.2020 ТЕМА:Олена Теліга. Життя і героїчна загибель української патріотки

Завдання: Створити презентацію на дану тему (5-7 слайдів) і надіслати на пошту irakushugum@gmail.com

Українська література 6 клас

06-10.04.2020 ТЕМА: Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет.

1. Перегляд відеофільму

Семенівка РЕТРО: Життя Леоніда Глібова (фільм 2007)

http://youtube.com/watch?v=GpUH7EdOdGs

2. Читання байок «Жаба і Віл», «Муха і бджола», «»Щука»

  1. Завдання пошуково-дослідницького характеру.

Знайдіть у байці «Жаба і Віл» слова, які б підтверджували риси характеру Жаби.

Риси характеру Рядки з байки
Заздрісність
Вигадливість
Самовпевненість
Глупота
Цікавість до всього

надіслати на пошту irakushugum@gmail.com

4. Вивчити байку «Щука»


13-17.04.2020 ТЕМА: Степан Руданський

1) Опрацювати матеріал підручника стор. 223-224

2) Читати твори Руданського стор. 225-228

3) Скласти кросворд за творами Руданського і надіслати на пошту irakushugum@gmail.com

Завдання з англійської мови вчитель Хвостенко В.Г. викладає на своєму блозі
"Англійська мова в школі"

Блог Костів С.М. "Школярики" (4-А клас)scholariki.blogspot.com

Завдання з української мови 2-го тижня для 7-Б, В класів. https://yudinamariya.blogspot.com/

Опрацювати параграфи 36-37 (правила, схеми, таблиці). Переглянути відео (матеріал з Youtube)

Сполучник

Виконати вправу 289 (виписати речення в зошит, скріншот завдання надіслати на електронну пошту 0whisper01@gmail.com або в приватні повідомлення.
Виконати завдання LearningApps на закріплення (за матеріалами сайту)
Знайдіть сполучники у тексті
Сполучники сурядності і підрядності
Виконати тести за посиланням онлайн-тест

Завдання з англійської мови для учнів 6-в, 7-в, 8-в класів

Завдання з англійської мови в 6-в класі: c. 130-132, Lessen 7. Виконати вправи 1-5. Відповіді записати в зошит. Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту baranichenko@kushugunvk.zp.ua

Завдання з англійської мови в 7-в класі: c. 107-110, Дати відповідь на запитання с.108. Відповіді записати в зошит. Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту baranichenko@kushugunvk.zp.ua

Завдання з англійської мови в 8-в класі: c. 151-152, Знайти інформацію про групу Beatles, syajhvfws. надіслати на електронну пошту baranichenko@kushugunvk.zp.ua

Завдання з інформатики для 5-8 класів

5 клас. С.138-147 прочитати, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iK1r06OkqmU , виконати завдання №1 на сторінці 146. Отриманий текстовий документ надіслати на електронну адресу nmalyk4@gmail.com

6 клас:Повторити матеріал підручника с. 109-115, виконати завдання с. 118 №7 Фотографію або скріншот виконаного проекту надіслати на електронну адресу nmalyk4@gmail.com

7 клас: Ознайомитись з матеріалом підручника с.165-175. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5U4SdO8V9tU. Виконати завдання: створити таблицю в VS Excel за зразком мал.23.11. Створений файл надіслати на на електронну адресу nmalyk4@gmail.com.
Виконати тест за посиланням https://forms.gle/JGGFEjEs2DfQHDpg8

8 клас: ознайомитись з матеріалом підручника с. 213-216, перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IZw3kRUT8pQ та виконайте завдання на с.216 №5. Фото або скріншот виконаного завдання надіслати на електронну адресу nmalyk4@gmail.com. Lazarus можно установити на комп’ютер безкоштовно за посиланням https://lazarus-rus.ru/download/

Для учнів 9-11 класів завдання з інформатики розміщенні
в Гугл Класах

Завдання з зарубіжної літератури для 11 класу

тести 11 клас

Відповіді надсилати на електронну адресу: marinnela1960@gmail.com

Завдання з зарубіжної літератури для 5 та 9 класів розміщено за посиланням https://apostolovat.blogspot.com/p/blog-page_88.html

Матеріали дистанційного навчання з історії розміщені в блозі О.О.Апостолової-Возниці Світ історії

Завдання з французької мови для 7-А і 7-Б класів

Працюємо з підручником "Французька мова 7 клас Чумак, Кривошеєва" Зробити всі вправи Leçons 21-22 на сторінках 64-69. В зв'язку з відсутністю аудіо для виконання вправ 1та 2, текст до вправ можна знайти на сторінці 185. Всі вправи виконувати письмово!
Посилання на підручник : https://pidruchnyk.com.ua/723-francuzka-mova-7-klas-chumak-2015.html

Завдання з англійської мови для 9-А і 9-В класів.

Виконати всі вправи на сторінках 118-127. Аудіо до вправ є у відкритому доступі в інтернеті. Всі вправи виконувати письмово!!!

Завдання з французької мови для 8-Б.

Виконати всі вправи на сторінках 131-136. В зв'язку з відсутністю аудіо для виконання вправ 1,2,3 на сторінці 131, текст до вправ можна знайти на сторінці 217 (Leçons 39-40). Всі вправи виконувати письмово!!!

Завдання з французької мови для 9-Б класу

Зробити всі вправи на сторінках 111-116. В зв'язку з відсутністю аудіо для виконання вправ 1,2,3 с.111-112, текст до вправ можна знайти на сторінці 190. Виконувати вправи письмово!!!

Завданняз французької мови для 5-А і 5-Б класів.

Впр. 3 с.42 - уважно читати, перекладати та виписати незнайомі слова.
Впр. 4, 5 с.43, Впр 6,8 с.44. Всі вправи виконувати письмово!

Українська мова. 7-А клас.

Опрацювати параграфи 34-35.

Письмово виконати завдання: 1) впр. 273

2) вправа 282 – скласти речення (виконати у документі word і надіслати на електронну пошту 0whisper01@gmail.com до 24 березня).

Українська мова. 7-Б, 7-В класи.

Опрацювати параграфи 34-35.

Письмово виконати завдання: 1) впр. 263

2) впр. 272 – завдання 1, 2. (виконати у документі word і надіслати на електронну пошту 0whisper01@gmail.com до 24 березня).

Домашнє завдання з інформатики:5 клас: с.131-138. Відповісти усно на запитання на с. 1366 клас: с.109-1157 клас: с.150-162. створити таблицю в MS Excel с.157 мал.21.128 клас: с.207-213, Дати відповідь на питання с.211, відповіді надіслати на електронну адресу nmalyk4@gmail.com9 клас: завдання розміщені в Гугл Класі. Д/з с. 206-207 Практична робота 9. Скріншот викласти в Клас.10 клас: завдання розміщені в Гугл Класі. с.64-68. Ознайомитись з матеріалом. Виконати завдання №2 на с.68, скріншот викласти в Класі.

11 клас: завдання розміщені в Гугл Класі. с. 35-41, опрацювати матеріал, виконати завдання для самостійного виконання на с.41. Скріншоти викласти в Клас.

У зв’язку з карантином та переходом на дистанційне навчання автори Видавничого дому «Освіта» запускають цикл уроків з історії для учнів 6-х та 7-х класів за темами «Стародавній Рим» та «Галицько-Волинська держава». Матеріал складатиметься з короткого відео, корисних посилань на інші безкоштовні ресурси та переліку онлайн – завдань. Відео частина – це не тільки роз’яснення з теми, а й рекомендації до виконання завдань: аналізу документів, візуальних джерел, складання портрету історичного діяча та інфографіки. Також до кожного відео дібрані завдання для учнів, за результатами виконання яких кожний зможе отримати оцінку.

Уроки спрямовані на розвиток історичної, загальнокультурної, соціальної та громадянської компетентностей, стимулювання розвитку критичного і логічного мислення, інноваційні, також сприятимуть підвищенню рівня знань учнів та мотивації до вивчення історії України.

Звертаємо вашу увагу, що матеріали будуть корисними під час підготовки до ЗНО.

Трансляція відбуватиметься два рази на тиждень за посиланнями:

Уроки історії 6 клас. Давній Рим https://www.youtube.com/playlist?list=PLKryum2977DH7P4fYygbu4TvrglOsbFz4

Уроки історії 7 клас. Галицько-Волинська держава https://www.youtube.com/playlist?list=PLKryum2977DGVDvcFFJ7PC0PWa3YY4QJd

Рекомендуємо організувати дистанційне навчання учнів за розкладом:

Для учнів 6 класу

1. вівторок, 17 березня 10:00 Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Риму

2. четвер, 19 березня 10:00 Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму

3. вівторок, 24 березня 10:00 Диктатура Цезаря

4. четвер, 26 березня 10:00 Римська імперія. Октавіан Август

5. вівторок, 31 березня 10:00 Пантеон римських богів. Мистецтво Давнього Риму

6. четвер, 2 квітня 10:00 Римське право

Для учнів 7 класу

1. вівторок, 17 березня 10:00 Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави

2. четвер, 19 березня 10:00 Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад.

3. вівторок, 24 березня 10:00 Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини XІV ст

4. четвер, 26 березня 10:00 Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, інших держав

5. вівторок, 31 березня 10:00 Кревська унія 1385 р. і українські території. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки.

6. четвер, 2 квітня 10:00 Держава Феодоро в Криму

Залишайте ваші пропозиції, відгуки і коментарі під відео на каналі.

Українська література

6 клас

16-19 березня 2020р. для опрацювання; Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» http://youtube.com/watch?v=d85pUhAaqsE&t=56s

Прочитавши повість, прошу дати відповіді на тестові питання до І та ІХ розділів, ваші відповіді чекаю на e-mail irakushugum@gmail.com до 19.03.2020р

Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

тести І розділ «Зоологія і комахи. «Відпустіть нас до бабусі»

1. Ірина Семенівна була вчителькою:

а) ботаніки; б) зоології; в) географії.

2. Герої твору — вже учні класу: а) п’ятого; б) шостого; в) сьомого.

3. Ірина Семенівна називала учнів:

а) «діточками»; б) «лапочками»; в) «зайчатами».

4. Яку колекцію вчителька зобов’язала зібрати школярів улітку?

а) Лікарських трав; б) комах; в) листя дерев.

5. З яким запитанням звернувся Митько до вчительки?

а) «А як оформляти цю колекцію?»; б) «А можна вдвох збирати одну колекцію?»; в) «А що повинна містити ця творча робота?».

6. Бабуся Сергія жила в селі:

а) Юнківка; б) Юрківка; в) Юпітерка.

7. Чому батьки Сергія вагалися щодо поїздки сина з приятелем до бабусі? Бо вони:

а) боялися відпускати хлопців самих у дорогу; б) турбувалися про погану поведінку Сергія та Митька під час подорожі; в) хотіли, щоб син поїхав у табір відпочинку.

8. За якої умови хлопці отримали згоду на поїздку до села? Щоб вони:

а) слухали бабусю; б) обробляли городину старій; в) щодня телефонували і доповідали про стан справ.

9. Що заборонила мати їсти хлопцям у дорозі?

а) Морозиво; б) ковбасу; в) насіння.

10. У якій кишені хлопці зберігали гроші під час поїздки?

а) Правій; б) лівій; в) внутрішній кишені сорочки.

11. Поїздку до бабусі хлопці не могли порівняти:

а) з подорожжю за кордон; б) шкільним туристським походом; в) будь-якою мандрівкою чи дослідницькою експедицію.

12. Під час подорожі до бабусі яким транспортом не користувалися хлопці?

а) Потягом; б) автобусом; в) автомобілем.

ІХ розділ «Таємниця лісового озера»

1. Митькозавр тривалий час не з’являвся, і Сергій висловив припущення з цього приводу:

а) «Може, він потонув»; б) »Мабуть, його вислідив хтось інший»; в) «На жаль, тварина знайшла собі інше водоймище».

2. Де майже щодня хлопці ночували? а) У курені; б) у діда Трохима; в) вдома у бабусі.

3. Коли в дядька Гната щез тромбон, то він його оплакував:

а) мов кішка кошеня; б) як зникнення сонця на небі; в) мов пропала його рідна дитина.

4. «Це ж щастя — таких діточок мати», — ця думка, яка стосувалася Сергія і Митька, належала:

а) діду Трохиму; б) дядьку Гнату; в) бабусі Сергія.

5. Художній засіб, який Я. Стельмах застосував у фразі «…ніч спадає на ліс», називається:

а) епітетом; б) метафорою; в) алегорією.

6. Яку медаль мріяли отримати хлопці, якщо вони знайдуть Митькозавра?

а) «За бойові заслуги»; б) «За відвагу»; в) «За цікавий винахід».

7. Чому хлопці не побоялися того, яке пливло озером, хоча й мали бажання втекти? Бо:

а) хотіли його сфотографувати; б) хотіли побачити його, а потім розповісти про нього; в) намагалися довести свою силу і мужність.

8. Чим Митько кидав по голові чудовиська?

а) Палками; б) камінням; в) землею.

9. Для чого Василь вирішив видати себе за потвору, що живе в озері? Щоб:

а) примусити хлопців поважати зоологію та вчительку з цього предмета; б) герої захопилися науковою літературою; в) полякати «дослідників» і посміятися над ними.

10. За що Сергій з Митьком були вдячні Василеві?

а) Прищепив їм любов до природи; б) виявив інтерес до мандрівок; в) влаштував чудові канікули.

11. Як довго Сергій з Митьком досліджували істоту, яка жила в озері?

а) Тиждень; б) півмісяця; в) місяць.

12. Василь Трош у своєму зверненні до хлопців використав фразеологізм:

а) «пошили у дурні»; б) «спалили кораблі за собою»; в) з’їли облизня.

Українська література

6 клас

23-26 березня 2020р. для опрацювання;

Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9»

Прочитавши повість, прошу дати відповіді на запитання в Літературному диктанті на e-mail irakushugum@gmail.com до 26.03.2020р

Літературний диктант Леся Вороніна «Таємне товариство боягузів, або…»

1. Зустріч із ким була для Клима Джури неминучим лихом ?

2. Що било по ногам боягузу, коли той, повертаючись з уроку музики, тікав від сусіда?

3. Куди провалився, тікаючи, Клим, і саме так потрапив до ТТБ?

4. Які страви подали на таці хлопцю в ТТБ?

5. Що побачив на гігантському екрані в лабораторії Клим?

6. Що запропонували боягузу члени ТТБ?

7. «У саду на тренуванні повз моє вухо пролетіла гострозуба металева…»

8. Пісню про кого треба було вивчити Климу?

9. Де і ким працювала бабуся боягуза?

10. Що найсмачніше у світі готує бабуся?

11. «А ще понад усе вона любить …»?

Українська література

7 клас

16-19 березня 2020р. для опрацювання;

Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських»

Прочитавши повість, прошу дати відповіді на запитання, ваші відповіді чекаю на e-mail irakushugum@gmail.com до 19.03.2020р

Повість М.Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»

1.Чому твір називається «Русалонька із 7-В»?

2. Кому ще з героїв не подобалися казки з нещасливим кінцем?

3. Хто з героїв насторожував Софійку?

4. Чому Софійці подобався Вадим Кулаківський?

5. Як родина готувалася до весілля тітоньки Сніжани?

6. Чому коралі зникли перед весіллям?

7. Як Софійка могла мандрувати у часі? Що слугувало «машиною часу»? Яке слово слід було промовити?

8. Хто з родини Кулаківських вирізнявся своїм добрим серцем?

Українська література

7 клас

23-26 березня 2020р. для опрацювання;

Любов Пономаренко новела «Гер переможений»

Прочитавши новелу, прошу дати відповіді на тестові завдання, відповіді надсилайте на e-mail irakushugum@gmail.com до 26.03.2020р

Тестові завдання

1. Як звали полоненого німця?

А) Ганс; Б) Фрідріх; В) Гердер.

2. Яку роботу виконували німці?

А) копали траншеї; Б) будували будинки; В) ремонтували дороги.

3. Де відбувалися події, описані у творі?

А) у селі; Б) у місті; В) у ліісі.

4. Як виконували роботу полонені?

А) з неабиякою охотою; Б) з любов'ю і розпачем; В) з ненавистю.

5. Як ставилися жінки до полонених?

А) з люттю і ненавистю; Б) з презирством; В) з жалем.

6. Чим кидали діти по німцеві?

А) грудками і камінням; Б) гнилою картоплею; В) болотом.

7. Як ставився німець до дітей?

А) не звертав на них уваги; Б) грав їм на гармошці; В) погрожував їм кулаком.

8. Чим хизувався німець?

А) своїми нагородами; Б) губною гармошкою; В) фотографією дівчаток.

9. Що сталося з німцем під осінь?

А) він захворів; Б) його звільнили; В) його розстріляли.

10. Що було знайдено у стіні будинку?

А) золоті монети; Б) годинник; В) фотографію дівчаток.

11. Що ніби хотіли запитати дівчатка?

А) хто ви такі? Б) як вас звати? В) ви не знаєте, де наш тато?

12. Який жанр твору «Гер переможений»

А) новела; Б) оповідання; В) повість.

Кiлькiсть переглядiв: 560

Коментарi